کاغذ پاره های من
کاغذ پاره های من

شخصی


شب

 

وشب

کلاغی است سیاه 

گشوده بال

بر بام خانه ای بی سقف

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:شعر, شب , طرفی,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

طرفی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاغده پاره های من و آدرس kaghazpare.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جای خالی
دختری از جنس باران
آنسوی سراب
دل نوشته هاي من
تلخ اما شیرین
پریشانی های یک دیوانه ی عصیان گر
کفرنامه کارو
طلوع ترانه
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

اشک
بکارت
دار ...
راه
باران
آدم و حوا
السجن
آهسته
سکوت 2
تقدیر
جست و جو
اشکها ‌؛ ستاره ها
شیطان
شب
سکوت
ملاقات
آدمی
عشق

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 2457
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

free counters